Bestelling en Levering – cooledeal

Bestelling en Levering


Bestelling en levering.

Wanneer je bij ons iets besteld hebt is de levertijd iets anders dan dat je wellicht gewend bent. Doordat onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers worden opgestuurd kunnen wij enorm besparen op opslag en transportkosten. Hierdoor is het voor ons ook mogelijk onze producten zo scherp te prijzen.

De gemiddelde levertijd bedraagt 15 werkdagen. (op dit moment)
(met uitzondering van weekenden en feestdagen)

De levertijd voor bestellingen naar Belgie kan langer zijn 15 tot 22 dagen, houdt hier dus rekening mee.

Uitzondering.

Bij gepersonaliseerde artikelen dien je rekening te houden met een productietijd van 5 dagen. Houd er rekening mee dat de hierboven vermelde levertijd geen productietijd omvat.

1+1 Gratis Actie's

Bij een 1+1 Gratis actie waarbij duidelijk vermeld wordt op de productpagina: Voeg 2 exemplaren toe aan je winkelmandje, korting wordt automatisch verrekend Is de klant zelf verantwoordelijk dit ook te doen. Wij kunnen niet elke bestelling controleren op onjuistheden. Wordt dit niet door de klant zelf gedaan is dit zijn/haar eigen verantwoording.

Verzendkosten.

De verzendkosten van al onze orders nemen wij volledig voor onze rekening. Iedere bestelling word gratis geleverd, tenzij anders vermeld bij bijvoorbeeld promotie producten (gratis producten). Wij hanteren geen minimale bestelwaarde.

Geleverde bestelling

CooleDeal is niet verantwoordelijk voor gestolen of verloren pakketten waarvan bevestigd is dat deze op het opgegeven adres geleverd is. 
Bij navraag zullen wij de levering bevestigen en aantonen dat de order geleverd is op aangeven adres, de leverdatum/tijd en de traceer gegevens met de klant delen zodat de klant dit zelf kan onderzoeken.

Annuleren van een bestelling

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, en deze toch liever wilt annuleren dien je dit binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling te doen. Wil je dit na bijvoorbeeld een week na het plaatsen alsnog doen is dit voor ons niet mogelijk omdat de bestelling simpelweg onderweg is. Wat je dan kunt doen is de bestelling in ontvangst nemen, een retour formulier per mail aanvragen en de bestelling retourneren aan ons. Uit ervaring is gebleken dat wanneer wij de bestelling annuleren en het aankoop bedrag terug storten terwijl deze verzonden is, wij de artikelen nooit meer terug zien. Wij hopen dat iedereen dit begrijpt en willen je vast bedanken voor je begrip.

Vragen over je bestelling ?

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan altijd eerst even of jou vraag op de pagina Meest gestelde vragen staat. Staat het juiste antwoord er niet tussen kun je altijd even contact met ons opnemen via het contact formulier of een mailtje te sturen naar: info@coole-deal.nl en je krijgt binnen 24 uur antwoordt op je vraag(en)

Met vriendelijke groet,

Team CooleDeal

 

 

 


Draai voor extra korting! Spinner icon