Ruilen en Retourneren
Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?
Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren tenzij deze gepersonaliseerd is. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Mocht je de door jouw bestelde artikelen willen retourneren, meld je retour dan aan door een mail te sturen naar: info@coole-deal.nl dan sturen wij je het retourformulier toe.
Graag de volgende gegevens vermelden:
- Ordernummer
- E-mail adres dat gebruikt is bij de bestelling
Mijn artikel is beschadigd
Heeft u beschadigde artikelen ontvangen? Zorg er dan voor dat je altijd een foto mee stuurt van het beschadigde artikel. Deze kunnen uiteraard altijd geretourneerd worden en zullen wij zorgen dat u nieuwe artikelen ontvangt.
De procedure:
Stuur het ingevulde retourformulier samen met de orderbevestiging mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om waarde vermindering in rekening te brengen als het vermoeden bestaat dat de artikelen meer gebruikt zijn dan nodig om te kunnen beoordelen of u het wilt houden.
Een retourzending dient te zijn voorzien van track & trace code (€7,25). De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Mijn bestelling is niet geleverd? De gegevens zeggen van wel!
CooleDeal is niet verantwoordelijk voor gestolen of verloren pakketten waarvan bevestigd is dat deze op het door u opgegeven adres geleverd zijn.
Bij navraag zullen wij de levering bevestigen en aantonen dat de order geleverd is op het door u aangeven adres. Wij zullen de leverdatum/tijd en de traceer gegevens met u delen zodat de klant dit zelf kan onderzoeken.